Get Adobe Flash player


Urządzenia VOIP
Bramki VOIP
Cisco SPA112
Posiada 2 porty telefoniczne FXS (RJ-11), 1 x WAN 100baseT RJ-45 Ethernet Port (IEEE 802.3).

Cena 220,00 zł brutto
Ilość:
Opis i konfirguracja

Specyfikacja części VoIP:

2 porty telefoniczne FXS (RJ-11),
protokół głosowy SIP v.2 (Session Initiation Protocol),
kodeki głosowe:

- G.711 a-law,
- G.711 micro-law,
- G.726 (16/24/32/40 kbps),
- G.729A,
- G.723.1 (6.3 kb/s, 5.3 kbps),

Funkcjonalność VoIP:

obsługuje:

DTMF,
FSK Caller ID,
DTMF Caller ID,
FSK VMWI,
echo cancellation,
VAD (Voice Activity Detection),
możliwość podłączenia dwóch telefonów lub faksów, z dwoma odrębnymi numerami telefonów,
konfiguracja za pomocą przeglądarki WWW lub klawiatury telefonu.

Zapotrzebowanie na pasmo dla kodeków głosowych:

Best - G.711u wymaga 64k pasma,
Best - G.711a wymaga 64k pasma,
Good - G.726-40 wymaga 40k pasma,
Good - G.726-32 wymaga 32k pasma,
Good - G.729 wymaga 8k pasma,
Normal - G.726-24 wymaga 24k pasma,
Normal - G.726-16 wymaga 16k pasma,
Normal - G.723 wymaga 7k pasma.

Specyfikacja routera:

1 port Ethernet WAN (RJ-45) ze wsparciem dla: statycznego IP, dynamicznego IP (klient DHCP), PPPoE, PPTP
1 port Ethernet LAN (RJ-45),
możliwość przełączenia w tryby router lub gateway,
Quality of Service - priorytety dla wybranych aplikacji i/lub głosu,
polityki dostępu do Internetu,
MAC Address Cloning (podstawianie dowolnego adresu MAC do portu WAN - przydatne w zestawieniu z modemem kablowym),
DMZ - strefa zdemilitaryzowana dla jednego IP w sieci LAN,
zarządzanie przez przeglądarkę WWW,
wymiary: 102 x 124 x 28mm

 

Konfiguracja bramki:

 

Aby skonfigurować router należy:
1. w przeglądarce www wpisać domyślny adres IP: http://192.168.0.1,
2. podać nazwę i hasło - admin, admin,
3. kliknąć na Voice -> Admin Login -> Advanced View,
4. wybrać linię, którą chcesz skonfigurować (line 1 lub line 2),
5. podać następujące parametry:
NAT Keep Alive Enable: Yes
Register Expires: 60 [sekund]
Proxy: platforma.tk24telecom.pl
Display Name/Name: Dowolna nazwa
User ID: nazwa konta VoIP (125xxxx)
Password: hasło konta VoIP
Preferred Codec: G729

Cisco SPA8000
Posiada 8 standardowych portów głosowych FXS (RJ-11), RJ-21 (50-pin złącze telco) wieloportowe połączenie głosowe, 1 x WAN 100baseT RJ-45 Ethernet Port (IEEE 802.3)
Cena 980,00 zł. brutto
Ilość:
Opis i konfirguracja

Cisco SPA8000


Specyfikacja:

  • MAC Address (IEEE 802.3),
  • IPv4 - Internet Protocol v4 (RFC 791) upgradeable to v6 (RFC 1883),
  • ARP - Address Resolution Protocol,
  • DNS - A Record (RFC 1706), SRV Record (RFC 2782),
  • DHCP Client - Dynamic Host Configuration Protocol (RFC 2131),
  • DHCP Server - Dynamic Host Configuration Protocol (RFC 2131),
  • PPoE Client - Point to Point Protocol over Ethernet (RFC 2516),
  • ICMP - Internet Control Message Protocol (RFC792),
  • TCP - Transmission Control Protocol (RFC793),
  • UDP - User Datagram Protocol (RFC768),
  • RTP - Real Time Protocol (RFC 1889) (RFC 1890),
  • RTCP - Real Time Control Protocol (RFC 1889),
  • DiffServ (RFC 2475), Type of Service - TOS (RFC 791/1349),
  • VLAN Tagging - 802.1p,SNTP - Simple Network Time Protocol (RFC 2030),
  • ograniczanie pasma upload - statyczne i automatyczne,
  • QoS - priorytetyzacja pakietów głosowych nad pozostałymi pakietami w sieci,
  • klonowanie adresu MAC,
  • przekierowanie portów,
  • kanały SIP wspierające protokoły TCP i UDP,
  • VPN Pass-Through uwzględniające IPSec ESP, PPTP, i L2TP,


Bramka głosowa:

  • SIPv2: Session Initiation Protocol v2 (RFC 3261, 3262, 3263, 3264),
  • redundancja SIP Proxy - Dynamic via DNS SRV, A Records,
  • powtórna rejestracja przy użyciu Primary SIP Proxy Server,
  • wsparcie SIP w sieciach korzystacjących z NAT (włączając w to STUN),
  • bezpieczne (Szyfrowane) połaczenia z wykorzystaniem pre-konfigurowanej implementacji bezpiecznego RTP,
  • wsparcie różnych kodeków:dynamiczne pole ładunku,
    • G.711 (a-law and u-Law),
    • G.726 (16/24/32/40 kbps),
    • G.729 A,
    • G.723.1 (6.3 kbps, 5.3 kbps),
  • konfigurowalna ilość ramek audio w jednym pakiecie,
  • przepuszczanie faxu na podstawie wykrytego sygnału tonowego,
  • fax przepuszczanie - z wykorzystaniem G.711,
  • DTMF: w paśmie i poza pasmem (RFC 2833) (SIP Info),
  • elastyczna konfiguracja planów numeracyjnych oraz czasów wybierania, a także funkcja dzwonienia po IP,
  • generowanie sygnału połączenia w toku - Call Progress Tone,
  • adaptacyjny bufor jittera(zmienność opóźnień),
  • ukrywanie utraconych ramek,
  • audio w full dupleksie,
  • tłumienie echa(G.165/G.168),
  • mechanizm VAD - wykrywanie ciszy wraz z kompresją,
  • generowanie "szumu komfortowego" (CNG),
  • QoS (kontrola pasma w górę dla portów Ethernet, portów fizycznych, MAC adresów, aplikacji),
  • tłumienie / dopasowanie wzmocnienia,
  • Flash Hook Timer,
  • MWI - tony oznaczające wiadomość oczekującą,
  • VMWI - wizualne MWI poprzez FSK,
  • kontrola polaryzacji,
  • sygnalizacja zdarzeń Hook Flash,
  • generowanie CLIP dzwoniącego (Nazwa & Numer) - Bellcore, DTMF, ETSI,
  • klient serwera MOH,
  • Streaming Audio Server - do 10 sesji,
  • system DDR SDRAM - 16 MB,
  • system Flash ROM - 4 MB,

Provisioning, administracja i zarządzanie

  • Administracja z wykorzystaniem przeglądarki www oraz konfiguracja przez zintegrowany serwer
  • konfiguracja z wykorzystaniem klawiatury telefonu poprzez automatyczne zapowiedzi głosowe IVR,
  • automatyczny provisioning i upgrade przez HTTPS, HTTP, TFTP,
  • asynchroniczne powiadomienia o możliwości upgrade'u poprzez wiadomości NOTIFY,
  • nieinwazyjne, wbudowane usługi upgrade'u,
  • generowanie raportów oraz gromadzenie zdarzeń,
  • statystyki w wiadomościach BYE,
  • Syslog & Debug Server Records,
  • konfiguracja opcji Syslog and Debug dla każdej z liniii oraz okreslonych zdarzeń.


Bezpieczeństwo

  • przywracanie do ustawień fabrycznych chronione hasłem,
  • dostęp do konfiguracji chroniony hasłem użytkownika i administratora,
  • Provisioning/Konfiguracja/Uwierzytelnianie:
    • HTTPS wraz z fabrycznie zainstalowanym certyfikatem klienta,
    • HTTP kodowane - szyfrowane uwierzytelnanie poprzez MD5(RFC 1321)Uwierzytelnianie: EAP-TLS, EAP-TTLS, i EAP-PEAP,
    • SIP TLS (Transport Layer Security)
    • szyfrowanie do 256 bitowego AES.

 


Interfejsy fizyczne

  • 8 standardowych portów głosowych FXS (RJ-11),
  • RJ-21 (50-pin złącze telco) wieloportowe połączenie głosowe,
  • 1 x WAN 100baseT RJ-45 Ethernet Port (IEEE 802.3),
  • przycisk Reset,
  • obwód interfejsu linii abonenckiej (SLIC),
  • napięcie dzwonienia: 40-90Vpk konfigurowalne,
  • częstotliwość dzwonienia: 20Hz-25Hz,
  • kształt fali dzwonienia: trapezoidalna, sinusoidalna
  • maksymalne obciążenie dzwonienia: 5 REN,
  • charakterystyki On-hook/off-hook:impedancja przerwania: 600Ohm rezystancyjna lub 270Ohm+750Ohm,
    • napięcie On-hook (tip/ring): -46~-56V,
    • prąd Off-hook: 18-25mA,
  • 150nF impdeancja złożona,
  • obsługiwane częstotliwości 300-3400Hz,
  • zwrotne straty (600Ohm, 300-3400Hz) do 20dB,
  • straty wtrąceniowe (1Vrms @1kHz) 3dB-4dB,
  • THD (350mV peak @ 300Hz) do 3%,
  • szum kanału niezajętego -72dB (typ.),
  • Longitudinal Balance 55dB (typ.),
  • próg Off Hook (linia zajęta) Rdc < 1000Ohm,
  • próg On Hook (linia wolna) Rdc >10000Ohm,
  • Rdc DC Supervisory Range Rdc > 450Ohm,
  • zgdoność z normami prawnymi: FCC (Part 15 Class B), CE, ICES-003, C-Tick Certification, RoHS, UL.

Źródło zasilania:

  • prąd zmienny (100-240v) Automatic,
  • napięcie wejściowe bramki: 12V DC przy 3.0A Max,
  • zasilacz: 100-240V - 50-60Hz AC wejście,
  • diody sygnalizacyjne LED: Power, Ethernet, Status linii Voice, Telefon 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8,

Dane środowiskowe:

  • wymiary: 170 x 39 x 220mm,
  • waga: 1.30 kg,
  • temperatura pracy: 0°C do 45°C,
  • temperatura przechowywania -20°C do 85°C,
  • wilgotność pracy: 10% do 90% bez kondensacji,
  • wilgotność przechowywania 10% do 90% bez kondensacji,
  • gwarancja 24 miesiące.

Telefony VOIP
Yealink T18
Posiada 1 konto VoIP oraz 1xLAN. Telefon bez wyświetlacza.

Cena brutto: 250,00 zł
Ilość:
Opis i konfirguracja

Telefony IP Yealink to produkty najnowszej generacji, które oferują doskonałą jakość dźwięku i liczne dodatkowe funkcje. Obsługują popularne kodeki audio i zostały zaprojektowane do pełnej współpracy dostawcami usług VoIP (SIP). Oferują zaawansowane funkcje, między innymi system głośnomówiący, zindywidualizowane dzwonki oraz - podobnie jak w aparatach systemowych - sygnalizację stanu zajętości łączy (BLF). Telefony Yealink to niedrogie i łatwe w użytkowaniu rozwiązanie VoIP dla każdego.
Telefony IP Yealink współpracują ze centralami i serwerami wyposażonymi w wewnętrzne porty VoIP (IP EXT). Modele oznaczone literą P oprócz tradycyjnego zasilania mają również możliwość zasilania PoE (Power over Ethernet). Telefony i konsole objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Yealink T18P
Posiada 1 konto VoIP oraz 1xLAN. Telefon bez wyświetlacza z możliwością zasilania PoE.
Cena brutto: 290,00 zł
Ilość:
Opis i konfirguracja

Telefony IP Yealink to produkty najnowszej generacji, które oferują doskonałą jakość dźwięku i liczne dodatkowe funkcje. Obsługują popularne kodeki audio i zostały zaprojektowane do pełnej współpracy dostawcami usług VoIP (SIP). Oferują zaawansowane funkcje, między innymi system głośnomówiący, zindywidualizowane dzwonki oraz - podobnie jak w aparatach systemowych - sygnalizację stanu zajętości łączy (BLF). Telefony Yealink to niedrogie i łatwe w użytkowaniu rozwiązanie VoIP dla każdego.
Telefony IP Yealink współpracują ze centralami i serwerami wyposażonymi w wewnętrzne porty VoIP (IP EXT). Modele oznaczone literą P oprócz tradycyjnego zasilania mają również możliwość zasilania PoE (Power over Ethernet). Telefony i konsole objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Yealink T20
Posiada 2 konta VoIP oraz 2xLAN. Telefon ma wyświetlacz LCD 2x15.
Cena brutto: 355,00 zł
Ilość:
Opis i konfirguracja

Telefony IP Yealink to produkty najnowszej generacji, które oferują doskonałą jakość dźwięku i liczne dodatkowe funkcje. Obsługują popularne kodeki audio i zostały zaprojektowane do pełnej współpracy dostawcami usług VoIP (SIP). Oferują zaawansowane funkcje, między innymi system głośnomówiący, zindywidualizowane dzwonki oraz - podobnie jak w aparatach systemowych - sygnalizację stanu zajętości łączy (BLF). Telefony Yealink to niedrogie i łatwe w użytkowaniu rozwiązanie VoIP dla każdego.
Telefony IP Yealink współpracują ze centralami i serwerami wyposażonymi w wewnętrzne porty VoIP (IP EXT). Modele oznaczone literą P oprócz tradycyjnego zasilania mają również możliwość zasilania PoE (Power over Ethernet). Telefony i konsole objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Yealink T20P
Posiada 2 konta VoIP oraz 2xLAN. Telefon ma wyświetlacz LCD 2x15 i możliwość zasilania PoE.
Cena brutto: 395,00 zł
Ilość:
Opis i konfirguracja

Telefony IP Yealink to produkty najnowszej generacji, które oferują doskonałą jakość dźwięku i liczne dodatkowe funkcje. Obsługują popularne kodeki audio i zostały zaprojektowane do pełnej współpracy dostawcami usług VoIP (SIP). Oferują zaawansowane funkcje, między innymi system głośnomówiący, zindywidualizowane dzwonki oraz - podobnie jak w aparatach systemowych - sygnalizację stanu zajętości łączy (BLF). Telefony Yealink to niedrogie i łatwe w użytkowaniu rozwiązanie VoIP dla każdego.
Telefony IP Yealink współpracują ze centralami i serwerami wyposażonymi w wewnętrzne porty VoIP (IP EXT). Modele oznaczone literą P oprócz tradycyjnego zasilania mają również możliwość zasilania PoE (Power over Ethernet). Telefony i konsole objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Yealink T22P
Posiada 3 konta VoIP oraz 2xLAN. Telefon ma wyświetlacz graficzny LCD 132x64, 2xLAN i możliwość zasilania PoE.
Cena brutto: 455,00 zł
Ilość:
Opis i konfirguracja

Telefony IP Yealink to produkty najnowszej generacji, które oferują doskonałą jakość dźwięku i liczne dodatkowe funkcje. Obsługują popularne kodeki audio i zostały zaprojektowane do pełnej współpracy dostawcami usług VoIP (SIP). Oferują zaawansowane funkcje, między innymi system głośnomówiący, zindywidualizowane dzwonki oraz - podobnie jak w aparatach systemowych - sygnalizację stanu zajętości łączy (BLF). Telefony Yealink to niedrogie i łatwe w użytkowaniu rozwiązanie VoIP dla każdego.
Telefony IP Yealink współpracują ze centralami i serwerami wyposażonymi w wewnętrzne porty VoIP (IP EXT). Modele oznaczone literą P oprócz tradycyjnego zasilania mają również możliwość zasilania PoE (Power over Ethernet). Telefony i konsole objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Gigaset DE310 IP PRO

Posiada 2 konta VoIP, wyświetlacz LCD z 3 liniami tekstu, możliwość zasilania PoE.
Cena brutto: 435,00 zł
Ilość:
Opis i konfirguracja

DE310 IP PRO

Telefon DE310 IP PRO to telefon IP dla małych i średnich firm, wymagających podstawowego systemu telefonicznego do zarządzania połączeniami i książkami telefonicznymi. Prostota instalacji i obsługi oraz wyjątkowy szerokopasmowy dźwięk czynią model DE310 IP PRO perfekcyjnym narzędziem profesjonalnej komunikacji.

Pełny opis i konfiguracja.


Centrale VOIP
Platan Prima - podstawowa konfiguracja

Platan Prima, 3 porty miejskie VoIP IP GW, 2 analogowe linie miejskie, 6 analogowych linii wewnętrznych, 2 porty wewnętrzne VoIP
Cena brutto: 1291,50 zł
Ilość:
Opis i konfirguracja

Centrala telefoniczna IP Prima

Integracja tradycyjnej telekomunikacji z telefonią internetową
Centrala Platan Prima to pierwsza tej klasy centralka z polem komutacyjnym IP, która umożliwia korzystanie z tanich rozmów w technologii VoIP. Oferuje zaawansowane funkcje, jak poczta głosowa, nagrywanie rozmów oraz zdalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową.

Idealna dla rynku SOHO, mikrofirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do kilkunastu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Plug & Talk - prosta w konfiguracji i użytkowaniu, gotowa do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka. 

Centrala Platan Prima jako element systemu teleinformatycznego

Centrala Platan Prima jako element systemu teleinformatycznego



Ważniejsze cechy

1. zintegrowany VoIP w wyposażeniu standardowym:

    - 3 porty miejskie (obsługa do 3 operatorów VoIP)

    - 2 porty wewnętrzne (możliwość rozbudowy do 6 portów wewnętrznych VoIP)

    - protokół VoIP: SIP

    - kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, GSM

2. VEK (R) - Voipowy Eliminator Kosztów:

    - dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek, kart i telefonów IP

    - funkcja LCR - wyboru najtańszej drogi połączeniowej

    - unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP. Centralka automatycznie rozpoznaje wskazane numery komórkowe i przekierowuje je do sieci VoIP

Call Through - dzięki Primie rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP
Call Through - dzięki Primie rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP


    - Plug & Talk czyli podłącz i rozmawiaj - centralka gotowa do użycia po wyjęciu z pudełka z predefiniowanymi ustawieniami fabrycznymi

    - Zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie SD dla wszystkich użytkowników:


Aplikacja Agent 001 - zarządzanie rozmowami nagranymi w Primie
Aplikacja Agent 001 - zarządzanie rozmowami nagranymi w Primie


    - Prima Web Konfigurator - zarządzanie centralką przez przeglądarkę internetową:


Prima Web Konfigurator - zdalne zarządzanie Primą przez przeglądarkę internetową
Prima Web Konfigurator - zarządzanie Primą przez przeglądarkę internetową


    - Zobacz Kto Dzwoni - prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach aparatów telefonicznych oraz w programie Platan CTI

    - Współpraca z komputerem poprzez program Platan CTI (dodatkowe funkcje telefonu na ekranie komputera):


Platan CTI - informacje o dzwoniącym, przyciski skróconego wybierania, historia połączeń
Platan CTI - informacje o dzwoniącym, przyciski skróconego wybierania,
historia połączeń, odsłuchiwanie wiadomości z poczty głosowej i wiele innych


    - Zintegrowana, wewnętrzna Poczta Głosowa

    - Rejestracja połączeń z buforem w centrali

    - Możliwość aktualizacji oprogramowania centrali (firmware update)

    - Estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie


A do tego... wszystkie cechy nowoczesnej centrali telefonicznej:

Przykładowa organizacja ruchu telefonicznego w centrali Prima
Przykładowa organizacja ruchu telefonicznego w centrali Prima


 

Platan Prima to unikalna na skalę europejską centralka IP tej wielkości oferująca zintegrowane nagrywanie rozmów i pocztę głosową oraz obsługująca zarówno linie VoIP, analogowe, jak i ISDN.

Centrala IP Platan Prima
Centrala IP Platan Prima

Konfiguracja

Konfiguracja bazowa

    - 3 porty miejskie VoIP (IP GW)

    - 2 analogowe linie miejskie

    - 6 analogowych linii wewnętrznych

    - 2 porty wewnętrzne VoIP (IP EXT)


Możliwość rozszerzenia konfiguracji bazowej o:

    - 1 łącze miejskie ISDN (2B+D) lub 1 analogową linię miejską

    - 2 lub 4 analogowe linie wewnętrzne

    - 4 porty wewnętrzne VoIP

    - zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie SD


Dostępne konfiguracje:


  3 porty VoIP
+ 2 linie miejskie

3 porty VoIP
+ 3 linie miejskie
3 porty VoIP
+ 2 linie miejskie
+ 1 łącze ISDN BRA
6 linii wewnętrznych analogowych
+ 2 lub 6 portów wewnętrznych VoIP
+ + +
8 linii wewnętrznych analogowych
+ 2 lub 6 portów wewnętrznych VoIP
+ + +
10 linii wewnętrznych analogowych
+ 2 lub 6 portów wewnętrznych VoIP
+ + +

 

Wymiary centrali Prima

Obudowa standardowa (do powieszenia)

wysokośćszerokośćgłębokośćmasa
295 mm 200 mm 47 mm 1,6 kg

 

Platan Prima - inne konfiguracje
  • Platan Prima, 3 porty miejskie VoIP IP GW, 3 analogowe linie miejskie, 6 analogowych linii wewnętrznych, 2 porty wewnętrzne VoIP
Cena brutto: 1476,00 zł
Ilość:

  • Platan Prima, 3 porty miejskie VoIP IP GW, 2 analogowe linie miejskie, 1 łącze ISDN 2B+d, 6 analogowych linii wewnętrznych, 2 porty wewnętrzne VoIP
Cena brutto: 1722,00 zł
Ilość:

  • Platan Prima, 3 porty miejskie VoIP IP GW, 2 analogowe linie miejskie, 8 analogowych linii wewnętrznych, 2 porty wewnętrzne VoIP
Cena brutto: 1476,00 zł
Ilość:

  • Platan Prima, 3 porty miejskie VoIP IP GW, 3 analogowe linie miejskie, 8 analogowych linii wewnętrznych, 2 porty wewnętrzne VoIP
Cena brutto: 1660,50 zł
Ilość:

  • Platan Prima, 3 porty miejskie VoIP IP GW, 2 analogowe linie miejskie, 1 łącze ISDN 2B+D, 8 analogowych linii wewnętrznych, 2 porty wewnętrzne VoIP
Cena brutto: 1906,50 zł
Ilość:

  • Platan Prima, 3 porty miejskie VoIP IP GW, 2 analogowe linie miejskie, 10 analogowych linii wewnętrznych, 2 porty wewnętrzne VoIP
Cena brutto: 1599,00 zł
Ilość:

  • Platan Prima, 3 porty miejskie VoIP IP GW, 3 analogowe linie miejskie, 10 analogowych linii wewnętrznych, 2 porty wewnętrzne VoIP
Cena brutto: 1783,50 zł
Ilość:

  • Platan Prima, 3 porty miejskie VoIP IP GW, 2 analogowe linie miejskie, 1 łącze ISDN 2B+D, 10 analogowych linii wewnętrznych, 2 porty wewnętrzne VoIP
Cena brutto: 2029,50 zł
Ilość:


Opis i konfirguracja

Cyfrowa centrala telefoniczna Micra

Micra IP PBX jest uzupełnieniem rodziny doskonale przyjętych przez rynek central Sigma i Optima. Rozwiązania zarezerwowane do tej pory dla dużych firm, dzięki tej centrali stają się dostępne dla mniejszych przedsiębiorstw.

Centrala Micra IP PBX adresowana jest do małych biur i firm liczących od kilku do ponad dwudziestu pracowników. Można w niej łatwo dobrać i zmieniać później potrzebną ilość linii miejskich, wewnętrznych, cyfrowych systemowych oraz ISDN (2B+D) i VoIP. Do dyspozycji użytkowników jest Inteligentna Dystrybucja Ruchu, program Platan CTI, Infolinie i Poczta Głosowa. Można zastosować wiele modeli telefonów, w tym cyfrowe aparaty systemowe, aparaty systemu telefonii bezprzewodowej IP DECT oraz aparaty IP i softphone'y do połączeń VoIP'owych.

Tak mała i niedroga centrala jeszcze nigdy nie potrafiła tak wiele. 


 Platan Micra jako element systemu teleinformatycznego

Platan Micra jako element systemu teleinformatycznego


Integracja z sieciami IP

1. karta Platan VoIP (opcja) - do 128 portów VoIPkonfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich):współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN

    - protokoły VoIP: SIP, IAX2

    - kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM

    - logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie

    - 2 gniazda ethernet (WAN i LAN)

    - wbudowany router

2. otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym

3. zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub z wykorzystaniem protokołu TCP/IP (przez kartę LAN centrali lub przez port RS komputera podłączonego do centrali i do sieci LAN),

4. współpraca z aparatami systemu IP DECT

5. możliwość zabudowy w szafie 19" (wersja RACK 2U) - łatwa wymiana obudowy

 

 

Platan Micra - wersja rack 19" 
Centrala Micra w obudowie RACK

 

 

Call center w centrali

1. INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Ineraktywna Obsługa Głosowa), do 4,5h nagrań w standardzie!

2. precyzyjny wybór adresata:

    - równomierna dystrybucja ruchu - UCD,

    - połączenia wg specjalizacji,

    - połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD

    - przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty.

3. pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych

 

 

Automatyczna dystrybucja ruchu (ACD) i Infolinie (IVR) w centrali Platan Micra

Automatyczna dystrybucja ruchu (ACD) i Infolinie (IVR) w centrali Platan Micra


4. zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa

5. współpraca z rejestratorami rozmów, obsługa numeru 112

 

System redukcji kosztów

    - rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 254 użytkowników centrali - abonentów fizycznych i wirtualnych)

    - optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu

    - zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent

    - kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR

    - karty GSM obsługujące do 6 kart SIM dowolnych operatorów
    - dzięki karcie Platan VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacj głosowej.


Uwaga: dostępność poszczególnych funkcji uzależniona jest od wyposażenia centrali. Szczegóły wyposażenia na stronie Porównaj centrale
 

 

Konfiguracja

Wyposażenia miejskie

    - do 12 linii analogowych

    - do 8 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)

    - do 30 portów VoIP

    - do 6 obsługiwanych kart SIM


Wyposażenia wewnętrzne

    - do 24 linii analogowych

    - do 8 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)

    - do 24 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW)

    - do 128 portów VoIP


*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny

 

Wymiary centrali Micra

Obudowa standardowa (do położenia lub powieszenia)

wysokość szerokość głębokość masa
307 mm 242 mm 79 mm 4,5 kg


Obudowa RACK (do szaf 19")

wysokość szerokość głębokość masa
88 mm
(2U)
19" 192 mm 4,5 kg

 


 

Regulamin sklepu internetowego EasyPhone.

  • Logowanie
  • Rejestracja
  • Twój koszyk
  • Kontakt
Wstecz...