Get Adobe Flash player

 PRZENIESIENIE NUMERU

 

Jeśli chcesz zachować swój dotychczasowy numer telefonu to:

EasyPhone zapewnia:

  • Wszelkie formalności związane z przeniesieniem numeru przeprowadzi EasyPhone, po uprzednim wypełnieniu i otrzymaniu od Państwa wypełnionych i podpisanych formularzy
  • Brak opłat za przeniesienie i przyjęcie numeru
  • Możliwość przeniesienia numeru we wszystkich 49 strefach numeracyjnych


Procedura przeniesienia numeru do sieci EasyPhone:

  1. Proszę pobrać i wypełnić Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru (dostępny na naszej stronie www.easyphone.pl – dział: Dokumenty do pobrania) i przesłać go pocztą elektroniczną na adres: bok@easyphone.pl
  2. Po sprawdzeniu technicznej możliwości przeniesienia numeru, Biuro Obsługi Klienta EasyPhone prześle do Państwa odpowiedź z potwierdzeniem możliwości zawarcia umowy z przeniesieniem numeru lub brakiem możliwości realizacji usługi (Zawiadomienie o możliwości zawarcia umowy)

  3. Następnie, proszę pobrać i wypełnić dokumenty z naszej strony www.easyphone.pl - dział: Dokumenty do pobrania.

    Dokumenty, które należy pobrać i wypełnić:
    - Wniosek o rozwiązanie umowy
    - Upoważnienie
    - Oświadczenie Klienta

    Wykaz kserokopii dokumentów wymaganych przy przeniesieniu numeru:
    - Zawiadomienie o możliwości zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych
    - Ostatni rachunek od operatora obsługującego numer

    Powyższe dokumenty należy podpisać i wraz kserokopiami dokumentów (zgodnie z wykazem) przekazać pracownikowi EasyPhone lub przesłać listownie na nasz adres:
    EasyPhone
    05-500 Piaseczno
    ul. Jarząbka 15

  4. Możliwość podpisania Umowy z EasyPhone o świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z Załącznikiem do umowy
  5. Weryfikacja otrzymanych dokumentów przez Biuro Obsługi Klientów. W przypadku braków lub nieścisłości, zostaną Państwo poinformowani poprzez pocztę elektroniczną lub telefonicznie. Po pozytywnej weryfikacji dokumentów, zostanie wszczęta procedura przeniesienia numeru.

W praktyce 1 i 2 etap procedury nie powinien trwać więcej niż jeden dzień roboczy. Z kolei, przy osobistym kontakcie z pracownikiem EasyPhone, pozostałe etapy procedury mogą być przeprowadzone w jednym czasie. Ważne jest aby pracownik zweryfikował prawdziwość danych klienta na podstawie ostatniej faktury od dotychczasowego operatora, dowodu osobistego, a w przypadku firm: wypis z KRS lub wypis z Ewidencji Działalności Gospodarczej.

Dotychczasowy operator potwierdza przeniesienie oraz informuje o wyznaczonej dacie uwolnienia numeru.
W dniu przeniesienia numer może być niedostępny.

Numer zostaje przeniesiony i dopisany do podanego przez Klienta konta na platformie EasyPhone.

Jeśli mają Państwo pytania odnośnie przeniesienia numeru prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta EasyPhone pod numerem telefonu 22 122 66 66 lub e-mailem: bok@easyphone.pl .
Biuro Obsługi Klienta EasyPhone pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 18:00.

  • Logowanie
  • Rejestracja
  • Twój koszyk
  • Kontakt
Wstecz...