Get Adobe Flash player

 PRZEKIEROWANIE ROZMÓW

 

Czekasz na ważny telefon? Nie chcesz aby ominął Cię ważny telefon, a musisz wyjść z biura, domu? Z EasyPhone nie musisz się o to martwić. Nasza funkcja, Przekierowanie, dostępna na panelu abonenta, umożliwia przełączenie rozmowy na inny podany numer (także telefon komórkowy). Dzięki temu będziesz „osiągalny” dla każdego, kto do Ciebie dzwoni.

Co należy zrobić, aby skorzystać z naszej funkcji:

  1. Zaloguj się do panelu abonenta
  2. Wejdź na zakładkę Przekierowania (po lewej stronie)
  3. W tabeli rozwiń listę numerów, które są przypisane do konta abonenta w naszej sieci (Który numer?) i wybierz, z którego mają być przekierowane połączenia
  4. Następnie rozwiń i wybierz opcję, w jakiej sytuacji mają być przekierowane połączenia (Kiedy przekierować?), są do wyboru cztery opcje
  5. W kolejnym wierszu wpisz numer telefonu, na który mają być przekierowane połączenia (Na jaki numer?)
  6. Na koniec proszę wpisać czas (w sekundach) po jakim ma nastąpić zdarzenie (Po jakim czasie?)
  7. Powyższe czynności można powtórzyć jeśli chcesz mieć możliwość przekierowania rozmów z więcej niż jednego numeru.
  • Logowanie
  • Rejestracja
  • Twój koszyk
  • Kontakt
Wstecz...