Get Adobe Flash player

 BEZPIECZEŃSTWO

 

  1. Hasło do panelu abonenta/ sprzętu VoIP/ komunikatora

    Zalecamy wprowadzenie tzw. „silnego” hasła, które spowoduje znaczne utrudnienie złamania go i włamania się do panelu abonenta bądź innych narzędzi, z których będziesz korzystał: komunikator, sprzęt VoIP. Hasło takie najlepiej aby miało przynajmniej 8 znaków składających się z cyfr, małych i dużych liter. W miarę możliwości nie radzimy używać wyrazów znajdujących się w słowniku.

  2. Hasło domyślne do bramki VoIP/sprzętu VoIP

    Chcielibyśmy zwrócić Waszą baczną uwagę na ten aspekt bezpieczeństwa. Bramkę, telefon, centralkę VoIP po podłączeniu do internetu należy skonfigurować do naszych usług. Sprzęt ten ma fabryczne ustawienia loginu i hasła do panelu administracyjnego, które są łatwe do „przechwycenia”. Dlatego zalecamy zmianę tych ustawień na „silne” hasło i login. Przeoczenie to może, po „przechwyceniu”, spowodować korzystanie z naszych usług przez osoby trzecie na Wasz koszt.

  3. Nie udostępniać danych do logowania

    Kolejną z zasad bezpieczeństwa jest: nie udostępnianie danych do logowania osobom trzecim. Dane te mogą być wykorzystane do skonfigurowania innego sprzętu VoIP lub komunikatora, dające możliwość realizację połączeń na Twój koszt.

 

  • Logowanie
  • Rejestracja
  • Twój koszyk
  • Kontakt
Wstecz...